Servis a podpora od společnosti Viessmann
Technická služba
Odpovědnost za naši techniku pro nás nekončí jejím prodejem. Více než 120 000 zařízení Viessmann provozovaných v České republice nás činí zodpovědné za kvalitní záruční i pozáruční servis pro uživatele našich produktů. A Viessmann se tomuto úkolu věnuje s plným nasazením.
Aby zdroj tepla fungoval co nejhospodárněji, nejspolehlivěji a nejbezpečněji, je nezbytné odpovědné první uvedení do provozu a kvalitní pravidelný roční servis. Viessmann zajišťuje uvedení do provozu, záruční a pozáruční servis vlastními servisními techniky nebo vyškolenými externími servisními techniky.
Údržba
Servisní služby Viessmann provádějí servisní technici Viessmann a proškolení externí servisní technici, kteří mají k této činnosti osvědčení od společnosti Viessmann, spol. s r.o.
Servisní zásah lze objednat prostřednictvím objednávkového formuláře v sekci "Vyžádání servisního technika".
Hotline
Pro zvýšení jistoty pro všechny ty, kteří mají uzavřenou servisní smlouvu, je k dispozici servisní hotline, který funguje denně od 8:00 do 20:00 hodin. Telefonní číslo je uvedeno ve vaší servisní smlouvě.