Vyžádat bezplatné poradenství

Užijte si až 10 let záruky Viessmann

Vyžádat bezplatné poradenství
Třesoucí ruce
Photo: © sutadimage Konstantin / Shutterstock.com

Díky našim nadstandardním servisním službám si zajistíte, aby váš plynový kotel nebo tepelné čerpadlo pracovalo maximálně úsporně, spolehlivě a bezpečně.

Aktuální informace:
Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit, že z důvodu velkého zájmu o servisní smlouvu Servis Plus, se doba zpracování může prodloužit až na 30 dní. Děkujeme za pochopení.

 

Komplexní nabídka nadstandardních služeb s prodlouženou zárukou 5 nebo 10 let pro kondenzační kotle a tepelná čerpadla do 35 kW

Společnost Viessmann vám spolu se svými partnery, servisními a montážními firmami, nabízí nadstandardní servisní služby, které zajišťují maximální dostupnost a spolehlivost vašeho topného systému.

Už během vývoje dbají naši konstruktéři na zajištění dlouhé životnosti a maximální spolehlivosti našich zdrojů tepla i dalších komponentů topného systému. Stejné je to i při vlastní výrobě, přičemž naší trvalou snahou je dosahování maximální kvality. Následná montáž odbornou montážní firmou a uvedení do provozu zaškoleným servisním technikem dále zvyšují předpoklady vaší spokojenosti.

Pokud už je topný systém v provozu a plně funkční, záleží především na vás samotných, abyste se postarali o jeho pravidelnou údržbu a tím i o jeho dlouhodobý a spolehlivý provoz. Abychom vám to usnadnili ještě více, připravili jsme pro vás balíčky nadstandardních servisních služeb. Krom toho vás za vaši péči i odměníme. Spolu s výjimečnými službami získáte mimořádný benefit v podobě prodloužené záruky 5, nebo 10 let v případě, že se pro tyto výjimečné služby rozhodnete.

Předpoklady prodloužené záruky

Podepsaná servisní smlouva s Viessmann, spol. s r.o.
Montáž kvalifikovaným montážním partnerem Viessmann
Projekt a montáž ve smyslu platných norem a předpisů a montážních a projekčních pokynů Viessmann
Dodržení kvality vlastností spalovacího vzduchu, plynu, topné vody a provozních požadavků pro jednotlivé zdroje tepla
Uvedení do provozu autorizovaným servisním partnerem Viessmann
Instalace na území České republiky
Vyňaté ze záruky jsou spotřební náhradní díly (mimo servisní balíček Premium), poruchy a škody způsobené nedodržením montážních, projekčních a servisních návodů a vlivy vyšších sil (např. mráz nebo přírodní katastrofy)

Přehled jednotlivých záručních balíčků, služeb v nich zahrnutých a přehled příplatkových služeb

Služby zahrnuté v ceně balíčku COMFORT

  • Garance dodání náhradních dílů a jejich výměna v ceně služby
  • Hotline
  • Organizace roční údržby
  • Pravidelná roční údržba
  • Prodloužená záruka 5 let

Příplatkové služby (zajišťuje uživatel zařízení)

  • Výměna spotřebních náhradních dílů
  • Dálkový dozor (potřebná konektivita)

Služby zahrnuté v ceně balíčku PREMIUM

  • Garance dodání náhradních dílů a jejich výměna v ceně služby
  • VIP Hotline
  • Prodloužená záruka 10 let
  • Organizace roční údržby
  • Pravidelná roční údržba
  • Výměna spotřebních náhradních dílů
  • Dálkový dozor (potřebná konektivita)

Příplatkové služby (zajišťuje uživatel zařízení)

  • -

Rozsah pravidelné roční údržby

Vitodens 200-W
  • Vizuální kontrola zdroje tepla
  • Funkční zkouška zdroje tepla
  • Kontrola těsnosti upevnění elektrických přípojek na zařízení
  • Vyčtení chybových hlášení, je-li technicky realizovatelné
  • Vizuální kontrola vodních rozvodů
  • Kontrola těsnosti plynových rozvodů
  • Vyčištění vedení kondenzátu a sifonu
  • Demontáž a vyčištění hořáku
  • Vyčištění výměníku tepla
  • Demontáž a kontrola zapalovací elektrody, v případě potřeby výměna
  • Demontáž a kontrola ionizační elektrody, v případě potřeby výměna
  • Kontrola těsnění hořáku, v případě potřeby výměna
  • Kontrola integrované membránové expanzní nádoby, v případě potřeby její dotlakování
  • V případě potřeby dotlakování topného systému
  • Kontrola tlaku plynu
  • Kontrola jmenovitých výkonů, v případě potřeby nastavení
  • Kontrola bezpečnostního termostatu a teplotního regulátoru
  • Měření spalin + Kontrola nastavení hořáku
  • Bezpečnostní kontrola zdroje tepla
  • Kontrola systému odvodu spalin + Servisní protokol
Vitocal 222-a Monoblock
  • Vizuální kontrola zdroje tepla
  • Funkční zkouška zdroje tepla
  • Kontrola těsnosti upevnění elektrických přípojek na zařízení
  • Vyčtení chybových hlášení, je-li technicky realizovatelné
  • Zjištění a zdokumentování doby chodu kompresoru a elektrického průtokového ohřívače (pokud je instalován)
  • Měření proudů jednotlivých fází kompresoru
  • Vizuální kontrola vodních rozvodů
  • Kontrola lamel výparníku na znečištění a poškození, v případě potřeby vyčištění + Kontrola vzduchových kanálů, v případě potřeby vyčištění
  • Kontrola vany kondenzátu a sifonu, v případě potřeby vyčištění
  • Kontrola teplotního spádu na straně vytápění
  • Kontrola těsnosti chladicího okruhu, ve smyslu předpisů o chladivech a zapsání do deníku zařízení
  • Kontrola funkčnosti průtokového zařízení
  • Kontrola chodu ventilátoru vnější jednotky
  • Kontrola tlaku topného systému, v případě potřeby dotlakování
  • Servisní protokol
Vitocal 333-G
  • Vizuální kontrola zdroje tepla
  • Funkční zkouška zdroje tepla
  • Kontrola těsnosti upevnění elektrických přípojek na zařízení
  • Vyčtení chybových hlášení, je-li technicky realizovatelné
  • Zjištění a zdokumentování doby chodu kompresoru a elektrického průtokového ohřívače (pokud je instalován)
  • Měření proudů jednotlivých fází kompresoru
  • Vizuální kontrola vodních rozvodů
  • Kontrola teplotního spádu na primární straně
  • Kontrola teplotního spádu na straně vytápění
  • Kontrola těsnosti chladicího okruhu, ve smyslu předpisů o chladivech a zapsání do deníku zařízení
  • Měření bodu mrznutí teplonosného média, zdokumentování
  • Kontrola funkčnosti průtokového ohřívače + Kontrola tlaku topného systému, v případě potřeby dotlakování + Servisní protokol

Celý proces v detailu

Společnost Viessmann nabízí možnost prodloužené záruky na kotle a tepelná čerpadla do 35 kW až na 10 let. Zákazník obdrží při dodávce svého nového zařízení obálku záručního listu, ve které se nachází servisní smlouva Servis Plus k prodloužené záruce. Podepsanou a vyplněnou servisní smlouvu na 5 nebo 10letou záruku, dle výběru zákazníka, je třeba odeslat do 3 měsíců od uvedení zařízení do provozu. Možnost využití prodloužené záruky platí maximálně 6 měsíců od koupě zařízení.

K montáži a uvedení zařízení do provozu si zvolte autorizované partnery společnosti Viessmann. Jejich seznam naleznete v sekci Partner ve vaší blízkosti.

Pečlivě si prostudujte informace k jednotlivým servisním balíčkům. V případě dotazů se obraťte na svého technika, který vám zařízení uvádí do provozu. Rád vám poradí.

Servisní smlouvu a veškeré informace k ní naleznete v obálce, kterou vám předá servisní technik při uvedení do provozu. Smlouvu si pečlivě přečtěte, vyplňte společně s technikem, podepište a zašlete na naši adresu.

Vámi zaslanou smlouvu zpracujeme a jedno vyhotovení vám zašleme zpět. Po celou dobu platnosti servisní smlouvy jsme vám my i naši partneři k dispozici.

Prémiové servisní služby s dálkovou správou

Komplexnost servisních

Komplexní servisní dispečink 

Svěřte své zařazení odborníkům Viessmann

Díky rozsáhlému monitorování a přesné analýze údajů je možné učinit přesné prohlášení o stavu příslušných systémů. To umožňuje odborníkům rychle diagnostikovat a reagovat v případě chybového hlášení. V mnoha případech je řešení problémů možné bez selhání systému. Lze provést i on-line: parametrizace, přeprogramování, provoz a optimalizace systému.

Odborník společnosti Viessmann na vaší straně

Pokud potřebujete podporu, odborník společnosti Viessmann bude snadno a rychle k dispozici. Paralelní přístup k údajům zařízení umožňuje efektivní výměnu a rychlé řešení problémů.

  • Úspora energie díky vyšší účinnosti
  • Vylepšená provozní bezpečnost
  • Vizualizace dat zařízení odkudkoliv přes internet
  • Diagnóza a řešení problémů: možné bez návštěvy servisního technika
  • Dálkové programování / parametrizace 
  • Optimalizace zařízení

S komplexní nabídkou nadstandardních služeb s prodlouženou zárukou 5 a 10 let rozšiřuje společnost Viessmann svou nabídku služeb pro své zákazníky.

Jako partner máte možnost nabídnout svým zákazníkům ještě komplexnější, rychlejší a hospodárnější služby. Spolu s  bezpečností vždy nabízet nejkvalitnější služby. Získejte tuto konkurenční výhodu.

Můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese: zakazky@viessmann.cz

Svěřte své zařazení odborníkům Viessmann

Díky rozsáhlému monitorování a přesné analýze údajů je možné učinit přesné prohlášení o stavu příslušných systémů. To umožňuje odborníkům rychle diagnostikovat a reagovat v případě chybového hlášení. V mnoha případech je řešení problémů možné bez selhání systému. Lze provést i on-line: parametrizace, přeprogramování, provoz a optimalizace systému.

Odborník společnosti Viessmann na vaší straně

Pokud potřebujete podporu, odborník společnosti Viessmann bude snadno a rychle k dispozici. Paralelní přístup k údajům zařízení umožňuje efektivní výměnu a rychlé řešení problémů.

10letá záruka u výměníků tepla Inox-Radial

Stainless steel heat exchanger up to 150 kW

Záruka na nerezové výměníky tepla v kondenzačních kotlích do 150 kW

Viessmann nabízí záruku 10 let na nerezové výměníky tepla do výkonu 150 kW. Záruka se vztahuje pouze na netěsnosti způsobené korozí. U všech výměníků tepla Inox-Radial dodaných po 26. srpnu 2013

Pro záruku platí následující podmínky:

  • Platí pouze s uzavřenou platnou servisní smlouvou. 
  • Topný systém musí splňovat podmínky ve smyslu projekčních podkladů firmy Viessmann.  

Důležité upozornění: Vezměte prosím na vědomí, že během prvních šesti měsíců musíte zaregistrovat všechny zdroje tepla dodané od 01. 04. 2018.

Užitečné odkazy