Vyžádat bezplatné poradenství

Užijte si až 10 let záruky Viessmann

Vyžádat bezplatné poradenství
Třesoucí ruce
Photo: © sutadimage Konstantin / Shutterstock.com

Díky našim nadstandardním servisním službám si zajistíte, aby váš plynový kotel nebo tepelné čerpadlo pracovalo maximálně úsporně, spolehlivě a bezpečně.

Aktuální informace:
Vážení zákazníci, dovolujeme si Vás upozornit, že z důvodu velkého zájmu o servisní smlouvu Servis Plus, se doba zpracování může prodloužit až na 30 dní. Děkujeme za pochopení.

 

Komplexní nabídka nadstandardních služeb s prodlouženou zárukou 5 nebo 10 let pro kondenzační kotle a tepelná čerpadla do 35 kW

Společnost Viessmann vám spolu se svými partnery, servisními a montážními firmami, nabízí nadstandardní servisní služby, které zajišťují maximální dostupnost a spolehlivost vašeho topného systému.

Už během vývoje dbají naši konstruktéři na zajištění dlouhé životnosti a maximální spolehlivosti našich zdrojů tepla i dalších komponentů topného systému. Stejné je to i při vlastní výrobě, přičemž naší trvalou snahou je dosahování maximální kvality. Následná montáž odbornou montážní firmou a uvedení do provozu zaškoleným servisním technikem dále zvyšují předpoklady vaší spokojenosti.

Pokud už je topný systém v provozu a plně funkční, záleží především na vás samotných, abyste se postarali o jeho pravidelnou údržbu a tím i o jeho dlouhodobý a spolehlivý provoz. Abychom vám to usnadnili ještě více, připravili jsme pro vás balíčky nadstandardních servisních služeb. Krom toho vás za vaši péči i odměníme. Spolu s výjimečnými službami získáte mimořádný benefit v podobě prodloužené záruky 5, nebo 10 let v případě, že se pro tyto výjimečné služby rozhodnete.

Předpoklady prodloužené záruky

Podepsaná servisní smlouva s Viessmann, spol. s r.o.
Montáž kvalifikovaným montážním partnerem Viessmann
Projekt a montáž ve smyslu platných norem a předpisů a montážních a projekčních pokynů Viessmann
Dodržení kvality vlastností spalovacího vzduchu, plynu, topné vody a provozních požadavků pro jednotlivé zdroje tepla
Uvedení do provozu autorizovaným servisním partnerem Viessmann
Instalace na území České republiky
Vyňaté ze záruky jsou spotřební náhradní díly (mimo servisní balíček Premium), poruchy a škody způsobené nedodržením montážních, projekčních a servisních návodů a vlivy vyšších sil (např. mráz nebo přírodní katastrofy)

Přehled jednotlivých záručních balíčků, služeb v nich zahrnutých a přehled příplatkových služeb

Služby zahrnuté v ceně balíčku COMFORT

  • Garance dodání náhradních dílů a jejich výměna v ceně služby
  • Hotline
  • Organizace roční údržby
  • Pravidelná roční údržba
  • Prodloužená záruka 5 let

Příplatkové služby (zajišťuje uživatel zařízení)

  • Výměna spotřebních náhradních dílů
  • Dálkový dozor (potřebná konektivita)

Služby zahrnuté v ceně balíčku PREMIUM

  • Garance dodání náhradních dílů a jejich výměna v ceně služby
  • VIP Hotline
  • Prodloužená záruka 10 let
  • Organizace roční údržby
  • Pravidelná roční údržba
  • Výměna spotřebních náhradních dílů
  • Dálkový dozor (potřebná konektivita)

Příplatkové služby (zajišťuje uživatel zařízení)

  • -

Rozsah pravidelné roční údržby

Vitodens 200-W
  • Vizuální kontrola zdroje tepla
  • Funkční zkouška zdroje tepla
  • Kontrola těsnosti upevnění elektrických přípojek na zařízení
  • Vyčtení chybových hlášení, je-li technicky realizovatelné
  • Vizuální kontrola vodních rozvodů
  • Kontrola těsnosti plynových rozvodů
  • Vyčištění vedení kondenzátu a sifonu
  • Demontáž a vyčištění hořáku
  • Vyčištění výměníku tepla
  • Demontáž a kontrola zapalovací elektrody, v případě potřeby výměna
  • Demontáž a kontrola ionizační elektrody, v případě potřeby výměna
  • Kontrola těsnění hořáku, v případě potřeby výměna
  • Kontrola integrované membránové expanzní nádoby, v případě potřeby její dotlakování
  • V případě potřeby dotlakování topného systému
  • Kontrola tlaku plynu
  • Kontrola jmenovitých výkonů, v případě potřeby nastavení
  • Kontrola bezpečnostního termostatu a teplotního regulátoru
  • Měření spalin + Kontrola nastavení hořáku
  • Bezpečnostní kontrola zdroje tepla
  • Kontrola systému odvodu spalin + Servisní protokol
Vitocal 222-a Monoblock
  • Vizuální kontrola zdroje tepla
  • Funkční zkouška zdroje tepla
  • Kontrola těsnosti upevnění elektrických přípojek na zařízení
  • Vyčtení chybových hlášení, je-li technicky realizovatelné
  • Zjištění a zdokumentování doby chodu kompresoru a elektrického průtokového ohřívače (pokud je instalován)
  • Měření proudů jednotlivých fází kompresoru
  • Vizuální kontrola vodních rozvodů
  • Kontrola lamel výparníku na znečištění a poškození, v případě potřeby vyčištění + Kontrola vzduchových kanálů, v případě potřeby vyčištění
  • Kontrola vany kondenzátu a sifonu, v případě potřeby vyčištění
  • Kontrola teplotního spádu na straně vytápění
  • Kontrola těsnosti chladicího okruhu, ve smyslu předpisů o chladivech a zapsání do deníku zařízení
  • Kontrola funkčnosti průtokového zařízení
  • Kontrola chodu ventilátoru vnější jednotky
  • Kontrola tlaku topného systému, v případě potřeby dotlakování
  • Servisní protokol
Vitocal 333-G
  • Vizuální kontrola zdroje tepla
  • Funkční zkouška zdroje tepla
  • Kontrola těsnosti upevnění elektrických přípojek na zařízení
  • Vyčtení chybových hlášení, je-li technicky realizovatelné
  • Zjištění a zdokumentování doby chodu kompresoru a elektrického průtokového ohřívače (pokud je instalován)
  • Měření proudů jednotlivých fází kompresoru
  • Vizuální kontrola vodních rozvodů
  • Kontrola teplotního spádu na primární straně
  • Kontrola teplotního spádu na straně vytápění
  • Kontrola těsnosti chladicího okruhu, ve smyslu předpisů o chladivech a zapsání do deníku zařízení
  • Měření bodu mrznutí teplonosného média, zdokumentování
  • Kontrola funkčnosti průtokového ohřívače + Kontrola tlaku topného systému, v případě potřeby dotlakování + Servisní protokol

Celý proces v detailu

Společnost Viessmann nabízí možnost prodloužené záruky na kotle a tepelná čerpadla do 35 kW až na 10 let. Zákazník obdrží při dodávce svého nového zařízení obálku záručního listu, ve které se nachází servisní smlouva Servis Plus k prodloužené záruce. Podepsanou a vyplněnou servisní smlouvu na 5 nebo 10letou záruku, dle výběru zákazníka, je třeba odeslat do 3 měsíců od uvedení zařízení do provozu. Možnost využití prodloužené záruky platí maximálně 6 měsíců od koupě zařízení.

K montáži a uvedení zařízení do provozu si zvolte autorizované partnery společnosti Viessmann. Jejich seznam naleznete v sekci Partner ve vaší blízkosti.

Pečlivě si prostudujte informace k jednotlivým servisním balíčkům. V případě dotazů se obraťte na svého technika, který vám zařízení uvádí do provozu. Rád vám poradí.

Servisní smlouvu a veškeré informace k ní naleznete v obálce, kterou vám předá servisní technik při uvedení do provozu. Smlouvu si pečlivě přečtěte, vyplňte společně s technikem, podepište a zašlete na naši adresu.

Vámi zaslanou smlouvu zpracujeme a jedno vyhotovení vám zašleme zpět. Po celou dobu platnosti servisní smlouvy jsme vám my i naši partneři k dispozici.

Prémiové servisní služby s dálkovou správou

Komplexnost servisních

Komplexní servisní dispečink 

Svěřte své zařazení odborníkům Viessmann

Díky rozsáhlému monitorování a přesné analýze údajů je možné učinit přesné prohlášení o stavu příslušných systémů. To umožňuje odborníkům rychle diagnostikovat a reagovat v případě chybového hlášení. V mnoha případech je řešení problémů možné bez selhání systému. Lze provést i on-line: parametrizace, přeprogramování, provoz a optimalizace systému.

Odborník společnosti Viessmann na vaší straně

Pokud potřebujete podporu, odborník společnosti Viessmann bude snadno a rychle k dispozici. Paralelní přístup k údajům zařízení umožňuje efektivní výměnu a rychlé řešení problémů.

  • Úspora energie díky vyšší účinnosti
  • Vylepšená provozní bezpečnost
  • Vizualizace dat zařízení odkudkoliv přes internet
  • Diagnóza a řešení problémů: možné bez návštěvy servisního technika
  • Dálkové programování / parametrizace 
  • Optimalizace zařízení

S komplexní nabídkou nadstandardních služeb s prodlouženou zárukou 5 a 10 let rozšiřuje společnost Viessmann svou nabídku služeb pro své zákazníky.

Jako partner máte možnost nabídnout svým zákazníkům ještě komplexnější, rychlejší a hospodárnější služby. Spolu s  bezpečností vždy nabízet nejkvalitnější služby. Získejte tuto konkurenční výhodu.

Můžete nás kontaktovat e-mailem na adrese: zakazky@viessmann.cz

Svěřte své zařazení odborníkům Viessmann

Díky rozsáhlému monitorování a přesné analýze údajů je možné učinit přesné prohlášení o stavu příslušných systémů. To umožňuje odborníkům rychle diagnostikovat a reagovat v případě chybového hlášení. V mnoha případech je řešení problémů možné bez selhání systému. Lze provést i on-line: parametrizace, přeprogramování, provoz a optimalizace systému.

Odborník společnosti Viessmann na vaší straně

Pokud potřebujete podporu, odborník společnosti Viessmann bude snadno a rychle k dispozici. Paralelní přístup k údajům zařízení umožňuje efektivní výměnu a rychlé řešení problémů.

Záruka na podlahové vytápění

Na všechny výměníky tepla Inox-Radial v kondenzačních kotlích do 150 kW dodaných po 26. srpnu 2013 se vztahuje desetiletá záruka na netěsnost způsobenou korozí.

Předpoklady

  • Platí pouze s platnou servisní smlouvou,
  • Topný systém musí splňovat podmínky podle projektové dokumentace Viessmann.
Muž obsluhuje výrobek Viessmann pomocí aplikace Vicare ve svém chytrém telefonu.

Na všechna topná tělesa dodaná po 26. srpnu 2013 se vztahuje desetiletá záruka.

Předpoklady

  • Možnosti a meze použití topných těles podle normy DIN 55 900.

Na systémy podlahového vytápění dodané po 26. srpnu 2013 se vztahuje desetiletá záruka.

Předpoklady

  • Platí pro všechny komponenty Viessmann, neplatí pro mechanické a elektrické komponenty.
Záruka na podlahové vytápění
Užitečné odkazy