Identifikace závad a správné instruování topenáře
Kdy byste měli požádat svého topenáře o odstranění závady? Nejlépe ihned poté, co jste si všimli poruchy a/nebo určili možnou závadu. Abyste to mohli udělat co nejefektivněji, uvádíme níže seznam běžných závad, u kterých byste měli informovat topenáře. V jednotlivých případech se příčiny mohou samozřejmě lišit od uvedených situací. Které opatření k odstranění závady je nakonec správné, závisí na použité technologii a konkrétních podmínkách na místě. Pokud vaše vytápění nefunguje správně, doporučujeme vždy v první řadě požádat o radu topenáře.
Pokud vaše topení nehřeje, vždy zkontrolujte samotný topný systém. Při určitých poruchách se na displeji vašeho topného systému Viessmann zobrazí kód poruchy. Najdete jej uvedený v tabulce v servisní příručce k vašemu topnému systému Viessmann. Aby mohl topenář závadu co nejrychleji odstranit, doporučujeme vám, abyste si zobrazený kód závady poznamenali. Tento údaj pak jednoduše sdělte technikovi při zadávání objednávky opravy. Díky tomu se může na opravu lépe připravit.