Vyžádat bezplatné poradenství

Viessmann na sociálních sítích – komunita a sociální média

(Obrázek: © RoBird / Shutterstock.com)

Máte dotaz k topné technice nebo se chcete informovat o aktuálních tématech? Pak nás můžete kontaktovat prostřednictvím Facebooku, YouTube, LinkedIn, a Instagramu. Na těchto kanálech najdete nejnovější informace o našich produktech, službách, aplikacích a novinkách. Pokud máte jakékoli dotazy, náš tým vám rád pomůže osobně. Veškeré informace o kanálech společnosti Viessmann na sociálních sítích naleznete zde na jednom místě.

Váš názor je pro nás důležitý

Chceme s vámi vést otevřený, živý a spravedlivý dialog. Máte-li jakékoli dotazy týkající se našich aktivit na sociálních sítích, neváhejte nám je zaslat na e-mailovou adresu info@viessmann.cz.

Ochrana osobních údajů

Dialogy na sociálních sítích jsou veřejné. Upozorňujeme proto na následující: Pokud nás kontaktujete prostřednictvím kanálů sociálních médií, nikdy nám z důvodu vlastní ochrany neposílejte osobní údaje, jako je například vaše telefonní číslo. Pokud budeme vaše osobní údaje potřebovat k vyřízení vašeho požadavku, poskytneme vám za tímto účelem e-mailovou adresu.

Pokyny pro sociální média: "Netiketa"

Rádi bychom vám nabídli otevřený, živý a férový dialog s námi i ostatními na našich kanálech sociálních médií. Abychom to zajistili, žádáme vás, abyste dodržovali následující pravidla:

  • Chovejte se k ostatním tak, jak si přejete, aby se chovali k vám.
  • Samozřejmě můžete svobodně vyjádřit svůj vlastní názor. Zůstaňte však objektivní a zdržte se osobních útoků.
  • Respektujte právo ostatních na vyjádření vlastního názoru a nesnažte se ostatním vnucovat své názory.
  • Komentáře a příspěvky, které jsou urážlivé, obtěžující, pronásledující, výhružné, urážlivé nebo jinak porušují zákonná práva třetích osob (např. osobnostní práva nebo právo na soukromí), budou z naší strany smazány.
  • Pomlouvačný, urážlivý, obscénní, vulgární, násilný, zavádějící nebo nezákonný obsah uživatelů a příslušné odkazy budou rovněž smazány.
  • Odstraněny budou rovněž komentáře, které budou klasifikovány jako spam, komerční reklama nebo výzvy k poskytnutí darů.
  • Totéž platí pro obsah, který odkazuje na viry, trojské koně nebo škodlivé webové stránky nebo který by mohl jakýmkoli jiným způsobem narušit používání příslušné stránky.
  • Připojování souborů obsahujících software nebo jiný materiál, který je chráněn zákony o duševním vlastnictví (nebo osobnostními právy či právem na soukromí), je povoleno pouze v případě, že je k tomu autor oprávněn ze zákona nebo má potřebné povolení.
  • Nezveřejňujte žádné osobní údaje, např. číslo zákazníka, místo bydliště atd. To platí i pro důvěrný obsah, jako jsou přihlašovací údaje nebo hesla. Pokud jste tak však neúmyslně učinili, tyto příspěvky odstraníme. Pokud nám chcete zaslat důvěrný obsah, použijte prosím následující e-mailovou adresu: info@viessmann.cz.
  • Našli jste obsah, který porušuje tato pravidla? Pak nám prosím zašlete oznámení e-mailem na adresu info@viessmann.cz.

Nejčastější dotazy péče o zákazníky

Níže uvádíme nejčastější dotazy, které náš tým péče o zákazníky dostává.

Topné systémy vyžadují pečlivé plánování, instalaci a údržbu odborníkem. Proto jsou naše výrobky k dispozici pouze u vyškolených odborníků na vytápění. Tím je zajištěna vaše dlouhodobá spokojenost.

Specializovaná topenářská firma vám také může sdělit přesné ceny včetně nákladů na instalaci a další příslušenství – nebo dokonce na náhradní díly – protože pouze ona zná podmínky na místě. Proto je nejlepší obrátit se na odborníka na vytápění. Adresy specializovaných partnerů Viessmann ve vašem okolí najdete v našem vyhledávání místních partnerů.

V závislosti na bouřce (např. povodeň nebo blesk) a vzniklé škodě je za vyřízení pojistné události odpovědná příslušná pojišťovna (pojištění majetku domácnosti, pojištění domácnosti nebo ve zvláštních případech pojištění proti živelním nebezpečím).

Správné chování v případě škody zahrnuje následující body:

  • Pojišťovnu je třeba informovat co nejdříve.
  • Škoda by měla být dobře zdokumentována, např. fotografiemi nebo videozáznamem.
  • Poškozené věci by měly být uschovány, protože pojišťovna obvykle před likvidací pojistné události provádí jejich prohlídku.

Pouze státem certifikovaný znalec může posoudit, zda je třeba věc vyměnit nebo opravit. Tohoto znalce povolávají pojišťovny. Rozhodnutí o úhradě nákladů navíc závisí na příslušné pojistné smlouvě; většina pojistných smluv například vyžaduje, aby se škody způsobené přepětím kryly zvlášť.

Důležité: Společnost Viessmann nemůže v těchto případech vystupovat jako znalec, a proto nemůže kontrolovat vadné součásti. Společnost Viessmann ani dodavatel topení nesmí vypracovávat znalecké posudky ani se k nim vyjadřovat. Odborná topenářská firma a samotná společnost Viessmann proto mohou vydat pouze technické doporučení.

V případě poškození způsobeného úderem blesku, přepětím nebo poškozením vodou obecně doporučujeme vyměnit všechny součásti pod napětím nebo elektrické součásti. Pokud toto nebylo po škodní události provedeno a v budoucnu v souvislosti s touto událostí vzniknou následné škody, společnost Viessmann náklady nehradí.

Důležité: Předem si ujasněte převzetí nákladů s vaší pojišťovnou.

V případě poškození způsobeného vlhkostí je možné, že dojde k trvalému poškození řídicí jednotky oxidací a znečištěním. Problémy s jednotlivými komponenty se často neprojeví okamžitě, ale je vysoce pravděpodobné, že řídicí systém bude později špatně fungovat nebo selže. Ani vysušení komponent nevylučuje možnost jejich spálení nebo poškození požárem. Abyste této situaci předešli, doporučujeme vyměnit všechny elektrické komponenty, které přišly do styku s vlhkostí.

Pro minimalizaci škod způsobených bleskem doporučujeme následující typy ochrany před bleskem:

  • Vnější ochranu (hrubou ochranu) před přímým úderem blesku, například hromosvody.
  • Vnitřní ochrana celé elektrické instalace pomocí svodičů bleskových proudů proti přímým úderům blesku a přepětí způsobenému elektromagnetickým polem.
  • Jemná ochrana v jednotlivých elektrických zařízeních proti přepětí způsobenému elektromagnetickými poli.

Řídicí jednotky Viessmann splňují předpisy a normy pro odolnost proti rušení. Jsou odpovídajícím způsobem testovány a schváleny. Přes všechna ochranná opatření však neexistuje úplná ochrana před bleskem.

Pro minimalizaci škod způsobených bleskem doporučujeme následující typy ochrany před bleskem:

  • Vnější ochranu (hrubou ochranu) před přímým úderem blesku, například hromosvody.
  • Vnitřní ochrana celé elektrické instalace pomocí svodičů bleskových proudů proti přímým úderům blesku a přepětí způsobenému elektromagnetickým polem.
  • Jemná ochrana v jednotlivých elektrických zařízeních proti přepětí způsobenému elektromagnetickými poli.

Řídicí jednotky Viessmann splňují předpisy a normy pro odolnost proti rušení. Jsou odpovídajícím způsobem testovány a schváleny. Přes všechna ochranná opatření však neexistuje úplná ochrana před bleskem.

Zejména v zimě nebo při poklesu teploty pod bod mrazu je problém s topným systémem nepříjemný a měl by být samozřejmě co nejrychleji odstraněn.

Existují však různé klasifikace:

  • Topný systém pracuje s poruchami (zvuky), je teplý, je v něm teplo.
  • Topný systém má částečnou poruchu (sporadická porucha), lze odstranit, sytém je teplý.
  • Topný systém má úplnou poruchu, tj. studený systém nelze vyčistit od poruch a je studený.

Pokud odborná montážní firma nemůže problém odstranit samostatně, kontaktuje servisního technika Viessmann. Technici musí samozřejmě nejprve odstranit závady v systémech, které zcela selhaly. To znamená, že provozovatelé systémů, jejichž otopná soustava stále dodává teplo, budou muset možná ještě chvíli počkat.

Každý problém s topným systémem bereme velmi vážně. Naším cílem je co nejrychleji vám pomoci a eliminovat vaše nepříjemnosti.

Rozhodli jste se pro výrobek značky Viessmann, ale i přes náš příslib špičkové kvality jste nespokojeni? Používání nejmodernějších zkušebních stanic a certifikované řízení kvality jsou nedílnou součástí filozofie naší společnosti. I přes všechna opatření se však mohou při montáži vloudit chyby nebo mohou mít zakoupené či vlastnoručně vyrobené komponenty vady. Neustále pracujeme na minimalizaci chyb. Může se také stát, že je systém poškozen, nesprávně naplánován nebo instalován například během přepravy, a proto se slibované vlastnosti výrobku nedostaví nebo jen částečně.

Chcete-li co nejrychleji získat odbornou pomoc, obraťte se na topenářskou firmu, která naplánovala, nainstalovala a seřídila váš individuální topný systém. To má tu výhodu, že v mnoha případech budou díky své místní blízkosti rychle na místě a budou již znát váš systém. Vaše specializovaná topenářská firma bude schopna buď problém odstranit samostatně, nebo v případě potřeby kontaktuje některého z našich servisních techniků, který může závadu odstranit společně se specializovanou topenářskou firmou. Během záruční doby vám samozřejmě nevzniknou žádné další náklady.

Doporučujeme také nezávisle ověřit, zda a do jaké míry se chování vašeho vytápění od instalace nového systému změnilo. Pokud i přes nezměněné celkové podmínky zaznamenáte zvýšenou spotřebu energie, obraťte se také na svého topenáře.

Užitečné odkazy